Quote:
Originally posted by Oh!:
Even voor de goede orde, naar aanleiding van een post hierboven, ik val helemaal niemand aan als ik zeg, "Gatver, frames." Ik zeg alleen dat ik frames vervelend vind. Als ik iemand aanval, had ik heel andere woorden gebruikt!
Of zoals in de briljante televisieserie Firefly ooit is gezegd: "If I ever kill you, you'll be awake. You'll be facing me. And you'll be armed." [img]smile.gif[/img]
Trouwens, weeklydose versie 1.0 had ook frames. Heel veel, zelfs. Volgens mij wel vijf. Knettergek werd ik ervan. Daarbij maakt een zoekmachine een gigantische puinhoop van je pagina's. Het kan wel. Ik heb genoeg sites met veel frames gezien die toch erg mooi zijn. Het is alleen niet mijn ding als ik zelf ga ontwerpen.
<font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Het kan best zijn dat het niet als een aanval bedoeld is maar probeer je eens in te denken in iemand die net met het maken van sites begonnen is en voor het gemak maar frames gebruikt om de site te ontwerpen. En voor een persoonlijke pagina mag dat ook best. De meeste bezoekers genereer je met zo'n site toch via messageboards, vrienden, etc.